torsdag den 14. januar 2010

Et forår i farver / Colored spring




Jeg glæder mig til foråret. Når buskene får små gule blomster, og græsset langsomt blir' grønnere. Magnolia træer springer ud og man får lyst til at ha' fine kjoler og høje hæle på - uden at være bange for at brække hoften på de glatte fortove eller få frostbidte nylon-strømpe-knæ.

Disse ting ku' jeg da godt se mig selv i. Det hele er inde fra mytheresa.com

This spring, I will wear colors. Lots of colors !



Det smukke print på Cavalli kjolen / The beautiful floral Cavalli print.

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Rigtig smuk Cavalli kjole og flot blog du har fremtryllet. Vil skønne mig at blive din næste 'follower'. Har selv fornyligt lavet min egen blog, og er ligesom dig lidt ældre end de fleste bloggere:-) Du er velkommen til at tjekke den ud.
    Vh Maria

    SvarSlet
  3. Hey! I just found your blog and I love it!It's simply amazing!I'll follow you for more fashion updates!
    Follow me too if you are interested!
    http://www.thestyleagenda.com/
    xxx
    I love this maxi dress!

    SvarSlet
  4. Hej!

    Har du ikke en e-mail adresse el. lign hvor man evt. kunne kontakte dig vedr. din blog? Har muligvis et tilbud du kunne være intesseret i forbindelse med din blog!

    Alternativt kunne jo du smide mig en mail på Instaflows@yahoo.dk

    Håber på at høre fra dig!

    Kh

    SvarSlet